piątek, 29 stycznia 2016

Modern papers with vintage touches / Nowoczesne papiery z akcentami vintage

This was the first time when I tried to prepare ATC's. ATC means Art Trading Cards.
I know that the monthly theme is vintage, but I choose a modern paper set. Thanks to my choice I set myself a great challenge: creating a vintage look tag from the Spash it! collection.


To był pierwszy raz kiedy starałam się przygotować ATC.
ATC oznacza Art Trading Cards. Wiem, że tematem wyzwania w tym miesiącu jest vintage ale ja wybrałam nowoczesny zestaw papierów. Dzięki takiemu wyborowi postawiłam sobie wspaniałe wyzwanie: wykreować tag w stylu vintage z kolekcji Splash it!


For the first step I cut small stripes from the paper collection. I glued all of the cuts onto the base papers. I covered them with white gesso and coloured it with different type of mists. I stamped to the background with grey and orange inks. As an embellishment I used cardstock, lace and inspirational text tags from the collection. After altered all the edges of the finishedcards I glued them onto a bigger card to highlight the ATC. 

These cards will be gifts for one of my Hungarian scrapbook group mate to inspire her. 

Some close ups:

W pierwszej kolejności wycięłam małe paski z papierów Splash it. Przykleiłam wycięte paski na bazę. Pokryłam je białym gesso i zabarwiłam różnego rodzaju mgiełkami. W tle użyłam stempli i szarego oraz pomarańczowego tuszu. Jako ozdoby użyłam karton, koronkę i inspirujące napisy z kolekcji. Po postarzeniu krawędzi przykleiłam całość na większą kartkę by rozświetlić ATC.
Karty będą prezentem dla jednej z koleżanek z mojej węgierskiej grupy scrapbookingowej by ją zainspirować.
Kilka zbliżeń:



Thank you so much for your visit, have a good weekend with a lot of inspiration and crafty time! 

Dziękuję za wizytę, życzę dobrego weekendu i wielu inspiracji i czasu na tworzenie!



Don't miss our great challenge!
Theme is vintage. Further details are here


Nie przegapcie naszego wspaniałego wyzwania!
Tematem jest Vintage. Szczegóły TUTAJ.


Products I used for my ATC project from Splash it! collection:

Do stworzenia moich ATC użyłam kolekcji Splash it!













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz