wtorek, 31 marca 2015

"Music Obsessed" Layout by Helen
Using Mr & Mrs Black Collection

Hello again everyone!  HELEN here sharing another layout with you,
using the Mr & Mrs Black Collection again. 


Witam Was wszystkich! Dziś ja- Helen dzielę się z Wami jeszcze jednym LO, w którym ponownie wykorzystałam kolekcję Pan i Pani Black.






I used the Mr & Mrs Black papers HERE along with the tags HERE & the 
circle elements HERE.  I also used the "Cogs & Sprocket Die-Cut" 
which I simply painted black.  I used the negative area of the
 chipboard too,which I stamped using the Sprockets stamp HERE

Użyłam papiery Pan i Pani Black z tagami z tej samej kolekcji oraz okrągłymi elementami do wycinania. Użyłam także tekturkę Zegar z trybikami, którą pomalowałam na czarno. Wykorzystałam także pozostałej po zegarze tekturki, którą postemplowałam stempelkiem z trybikami.


These papers work great with a music theme because of the music
 note paper & the gramophone image.  The chipboard & stamps 
are perfect for masculine pages.  

Papiery te doskonale współgrają z muzyczną tematyką ponieważ mają wzór papieru nutowego i grafikę gramofonu. Tekturki i stemple są idealne dla męskiej pracy.


I also used a flair button HERE - this set of 6 contains 
3 feminine & 3 masculine flair buttons.

Użyłam także badzika z zestawu Pan i Pani Black, gdzie 3 są kobiece i 3 męskie.



I used:
Użyłam:

 

 




* * *

Please try to join us in our latest WOMEN challenge-
today is the last day when you can join!

Dołącz do naszego aktualnego kobiecego wyzwania-
dziś ostatni dzień na zgłoszenie!


* * *

See you again next month :)

Do zobaczenia w przyszłym miesiącu :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz