środa, 25 lutego 2015

Kalendarz / A calendar

Witajcie Kochani :)

Na dziś przygotowałam, a raczej przerobiłam okładkę kalendarza.
Po usunięciu okładki kalendarza, przygotowałam nową z beermaty, którą okleiłam płótnem craftowym a następnie ozdobiłam papierami z kolekcji Palce lizać / Yummy!


Hello Dears :)

Today I made a calendar. I threw away the original cover and I made a new. I made the cover of chipboard sheets and I taped it with canvas. Then I embellished cover of a papers from Yummy! collection.








Użyłam:
I used:

 
   

* * *
Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #2.
I hope you will join us & play along in our Challenge 2.

http://studio75pl.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-2-challenge-2.html

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wielu kreatywnych chwil spędzonych z nami :)

I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!

2 komentarze :