piątek, 13 września 2013

W wiejskim domku/In a cottage

Witajcie wrześniowo.

Nowe kolekcje papierów oraz klimat jesienny za oknem spowodował, że robótkowanie wypełnia teraz każdą wolną chwilę. Dziś chcę Wam pokazać komplet, który mam nadzieję, ucieszy oczy właścicielkę uroczego domku położonego w spokojnej okolicy.

Welcome in September!

The release of two new collections as well as an autumn atmosphere outside the window make me spend every single spare time on crafting. Today I'd like to show you a present set. I hope that's a suitable gift for an owner of a cosy cottage.



Zestaw składa się z wianka, notesu na przepisy i kartki.


The set consists of a wreath, a receipe notebook and a card.




Do wykonania notesu na przepisy wykorzystałam papiery z kolekcji Rozalia w Ogrodzie. Dodałam pobieloną tekturkę, przeszycia i koronki.

I used a "Rosalie in the Garden". I added a white-painted chipboard, sewings and a cotton lace.


Popatrzmy do środka:

Let's look inside:

I z tyłu:

And back:

Kartka wykonana jest z tych samych materiałów, dodatkowo urocze ptaszki kolorowane akwarelami, które symbolizują małżeńską miłość.


I used the same materials to make a card. I also added lovely birds which I painted with water-colors. They're the symbol of love and marriage.





Wianek pomalowałam w stylu shabby chic, dodałam trochę kwiatów i delikatną kokardę.


I painted the wreath in a shabby chic style. i used some flowers and a delicate lace bow to decorate it.



Mam nadzieję, że mój komplet znajdzie swoje miejsce w wiejskim domu. Urokliwymi romantycznym.

I hope this present set finds its place in a cottage. Charming and romantic.

Dziękuję za odwiedziny!

Thanks for stopping by!

Użyłam:

I used:









3 komentarze :

  1. Coś przydatnego - przepiśnik, coś pięknego-kartka i wianek.Fajny zestaw .Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń