piątek, 23 sierpnia 2013

Blejtram na wesoło


Witajcie!
Dzisiaj blejtram z moją córeczką w roli głównej.
Robi śmieszne miny, bo właśnie wypadł jej pierwszy mleczny ząb, co z dumą prezentuje :)
Hello!
Today I want to show you canvas with a picture of my daughter.
These funny faces are because she had lost her first milk tooth and she's so proud of it :)


Wykorzystałam kolekcję Sunshine Love, która wspaniale pasuje 
do optymistycznego klimatu zdjęcia.
they match to an optimistic atmosphere of a picture.


Niektóre elementy podkleiłam na piance 3D, dzięki temu praca nie jest płaska.
With some paper elements I've used 3D glue dots - my work is not flat.


Wykorzystałam:
I've used:

      

     


3 komentarze :

  1. Bardzo fajny :) Super kolory i jest pełen pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi sie podoba! Emanuje radością i energią!

    OdpowiedzUsuń
  3. energia aż kipi...i tyle radości w 3 małych fotografiach:) CUDO

    OdpowiedzUsuń